השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    איחוד תיקים בהוצאה לפועל

    כאשר אדם צבר חובות למספר גורמים ונפתחו כנגדו מספר תיקים בהוצאה לפועל הדבר יכול להיות מלחיץ מאוד. כל עוד לא נעשית פעולה מיוחדת, ההתנהלות היא מול כל נושה בנפרד, כאשר הנושים יכולים לנהוג מולו באגרסיביות ולדרוש את החוב גם בדרך של הפעלת לחץ לא סביר ואיומים. לכן, כאשר נמצא שאדם לא חומק מהחזרת חובותיו אלא מתקשה בכך מאוד, אחד הצעדים שנעשים כדי להקל עליו הוא איחוד תיקים בהוצאה לפועל. איחוד זה משחרר אותו מהתנהלות מול הנושים באופן ישיר. ההתנהלות מאותו רגע היא מול לשכת ההוצאה לפועל בלבד ובמסגרת ההליך מכינים תכנית תשלומים בה ייפרסו כלל החובות לתשלומים. האחריות לחלוקת הכסף מן התשלומים היא של ההוצאה לפועל ולא של החייב.

    כיצד נעשה איחוד תיקים בהוצאה לפועל?

    כדי שיתרחש איחוד תיקים בהוצאה לפועל על החייב להגיש בקשה ללשכה בה מתנהלים מרבית תיקיו. בית משפט השלום באזור בו נמצאת אותה לשכה הוא המכריע בעניין. לאחר ביצוע תשלום ראשון הבקשה תועבר לטיפול הגורם השיפוטי. לאחר אישור איחוד תיקים בהוצאה לפועל מוטלות על החייב הגבלות שונות, זאת במטרה למנוע ממנו להיכנס לחובות נוספים וכדי למנוע מהציבור להיכנס להסכמים עם אדם חייב. לתהליך חשוב להיכנס בליווי עורך דין שישים לב וייקח חלק בכל שלב, החל מהגשת הבקשה דרך בחינת ההגבלות וניסיון לבטל הגבלה אם הדבר מוצדק ועד בחינת צו התשלומים- התשלום החודשי אותו נדרש החייב לשלם.

    להתחיל את התהליך בליווי עורך דין מומחה בתחום

    כפי שניתן לראות, איחוד תיקים בהוצאה לפועל יכול לעזור מאוד למי שנפתחו נגדו מספר תיקים. עם זאת, כמו כל הליך שיכול לעזור משמעותית הוא לא ניתן לכל אחד וצריך לעמוד בתנאים שונים על מנת להיכנס אליו ולזכות בהקלה באופן התנהלות התיקים. לכן, חשוב להגיע לעניין בליווי עורך דין מומחה בתחום. בכלל, כבר כאשר נפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל מומלץ מאוד לפנות לעורך דין שזהו תחום ההתמחות שלו. הוא יסייע בכל שלב ובכל הליך מול ההוצאה לפעל, יוודא שכל בקשה או התקשרות אחרת מנוסחות היטב ובצירוף כל מה שנדרש מכם ויעמוד על זכויותיכם בכל שלב, כך שתקבלו את ההקלה המקסימלית שניתן לתת לכם.

    משרד עורכי דין אושרית אלאל מתמחה בכל הקשור להוצאה לפועל כולל הליכים מורכבים כמו איחוד תיקים וחדלות פירעון. כל הלקוחות מקבלים שירות מקצועי ויחס אישי. מוזמנים ליצור קשר.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support