השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    עורך דין משפחה באר שבע

    משפחה היא המסגרת הבטוחה ביותר עבור רובנו, האנשים אשר עוטפים אותנו ונותנים את התחושה הטובה ביותר. כך הדברים אמורים להיות וכך הם רוב הזמן, אך גם במשפחה יכולים לצוץ סדקים ומחלוקות. דווקא בתוך משפחה, בגלל היחסים הקרובים והרגישות הגדולה לא קל לפתור מחלוקות באופן עצמאי אלא יש לערב גורם מקצועי בעניין. אם נתקלתם בסוגיה כלשהי במשפחה או לחילופין אתם רוצים לבצע פעולת מנע שתחסוך מחלוקות בעתיד מומלץ לפנות לעורך דין מומחה לדיני משפחה. אם אתם מתגוררים בדרום ומחפשים עורך דין משפחה באר שבע, משרד עורכי דין אושרית אלאל הוא הכתובת עבורכם.

    עורך דין משפחה באר שבע למניעת מחלוקות בעתיד

    עורך דין משפחה נותן מענה למגוון רחב של מצבים ונושאים. הזכרנו פעולות שמטרתן היא מניעה של מחלוקות או ויכוחים עתידיים. הסכם ממון הוא דוגמה לכך. הסכם ממון מטרתו להסדיר מראש את חלוקת הרכוש בין בני זוג במקרה של פרידה. דווקא בשלב בו הקשר הוא בשיאו וישנה אהבה והבנה ניתן להסדיר את הדברים טוב יותר מאשר כשנמצאים בהליך גירושין אך בכל מקרה נדרש עורך דין כדי לתת להסכם תוקף משפטי. פעולה נוספת שמטרתה היא הסדרת חלוקת רכוש מראש היא צוואה. חשוב לבחור עורך דין משפחה באר שבע או לפי אזור המגורים שמומחה בנושא צוואות ויסייע בעריכת צוואה ברורה בה רצון המצווה אינו משתמע לשתי פנים.

    שילוב של מקצועיות, אמפתיה ונעימות כלפי הלקוח

    במיוחד כשחיפוש עורך דין משפחה באר שבע הוא למטרת גירושין, חשוב לבחור בעורך דין המשלב בין מקצועיות וניסיון לבין נעימות. הליך גירושין הוא משבר לכל המשפחה, במיוחד כשישנם ילדים בתמונה. בין אם כל צד מלווה ע"י עורך דין ובין אם מדובר בהליך גישור, עורך הדין (גם בגישור וודאו שהמגשר הוא עורך דין לענייני משפחה) צריך להיות בעל ניסיון רב בניהול מו"מ, צריך להיות ברור וחד, להביא לכך שהצד אותו הוא מייצג, או שני הצדדים בהליך גישור, יגיעו להסכם בו צרכיו ויכולותיו של כל צד יבואו לידי ביטוי ושהתהליך יהיה ממוקד, תמציתי וקצר ככל האפשר.

    משרד עורכי דין אושרית אלאל הוא בעל ניסיון רב בכל הקשור לענייני משפחה. מטפל במקצועיות ורגישות בנושאים מורכבים כמו גירושין, צוואות, הסכמי ממון ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support