השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    עורך דין מזונות

    הגעה להסכם גירושין המקובל על שני בני הזוג המתגרשים אינו פשוט. יש הבוחרים לעשות זאת בין כותלי בית המשפט ויש הבוחרים בגישור, אך בכל מקרה מדובר על הסכם שלא קל להגיע אליו. אחד הסעיפים המשמעותיים  ביותר כשזו משפחה עם ילדים הוא קביעת המזונות. עורך דין מזונות אשר מתמחה בנושא ומכיר את החוקים הרלוונטיים לפרטי פרטים יהפוך את קביעת המזונות ובכלל כל סעיף בהסכם הגירושין לנוחה יותר. אם בעבר היה ברור שהגבר משלם מזונות כי האם היא ההורה המשמורן היום דברים אינם בהכרח כך.

    עורך דין מזונות להתאמת המזונות לכל מצב

    כאמור, היום דברים הם פחות חד משמעיים ומשלם המזונות הבלעדי אינו אוטומטית האב. הורים רבים בוחרים היום במשמורת משותפת בה לשני ההורים אחריות שווה על הילדים, זמן השהיה של הילדים אצל כל אחד מההורים הוא דומה כך שלמעשה, מבחינת כלכלת הילדים שני ההורים חולקים בה באופן שווה. עדיין ישנו מקום לתשלום מזונות כאשר ישנו הבדל השתכרות משמעותי בין ההורים או כאשר ישנה הוצאה משמעותית ביום בו נמצאים הילדים אצל אחד ההורים (למשל חוג יקר במיוחד). בעזרת עורך דין מזונות ניתן לעשות סדר בדברים ולהגיע לעמק השווה כך שיילקחו בחשבון כל הנתונים, במיוחד השתכרותם של ההורים שהיא משמעותית ליכולת כלכלת הילדים.

    מה קורה כאשר מזונות לא משולמים כנדרש?

    הגעה לכדי הסכם גירושין וקביעת המזונות היא כאמור לא פשוטה אך זהו חלק בלתי נפרד מתהליך הגירושין. מצב מסובך עוד יותר הוא כאשר המזונות אינם משולמים כפי שנקבע בהסכם. במצב כזה נדרש ליווי של עורך דין מזונות שמתמחה בנושא הספציפי של גביית מזונות. עורך דין זה נדרש לשני הצדדים, לצד  התובע וגם לצד החייב שיתכן מאוד שאינו משלם את המזונות בשל מצב כלכלים קשה שנקלע אליו, ירידה ביכולת ההשתכרות, מחלה ועוד. אי תשלום מזונות הוא מצב מורכב שיכול להגיע עד לכדי תביעה בהוצאה לפועל. עורך דין מזונות שמתמחה גם בהוצאה לפועל הוא הכתובת במצב כזה עבור שני הצדדים.

    משרד עורכי דין אושרית אלאל מתמחה הן בדיני משפחה והן בהוצאה לפועל. המשרד מעניק את הטיפול הטוב ביותר בקביעת הסכם מזונות וגם במצבים של חריגה ממנו. מוזמנים ליצור קשר.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support