השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    עורך דין צוואות

    עורך דין מומחה לצוואות

    חלוקת עזבונו של אדם, הרכוש שהותיר אחריו, יכולה להתבצע בשני אופנים: עפ"י צו ירושה ועפ"י  צו קיום צוואה אם ישנה. חלוקת רכוש בצו ירושה מתבצעת על פי חוק הירושה בו מחולק הרכוש למעגלים הקרובים ביותר לאותו אדם: בן/ בת הזוג, ילדיו ואם אלה אינם- למעגלים רחבים יותר כמו הורים או אחים. כדי שאדם יוכל להחליט באיזה אופן הוא מעוניין לחלק את רכושו, לכלול בו גם יורשים שאינם מהמעגלים הקרובים ביותר או בכלל אינם קרובי משפחה עליו לערוך צוואה.  צוואה היא מסמך משפטי ולכן, כדי שיהיה לה תוקף בבוא הזמן, חשוב לערוך אותה בעזרת עורך דין מומחה לצוואות אשר יקפיד על ניסוח ברור ועל כל הדברים הקטנים אך ההכרחיים כדי שהצוואה אכן תהיה תהווה מסמך משפטי.

    מהם הנושאים בהם מטפל עורך דין מומחה לצוואות?

    נושא הצוואות הוא מורכב כך שעריכת צוואה אינה השירות היחיד אותו מספק עורך דין מומחה לצוואות. ראשית, גם בתוך עניין עריכת הצוואה ישנם סוגים שונים של צוואות שלכל אחד הכללים שלו עליהם יש להקפיד, בין אם זו צוואה בכתב, צוואה בע"פ כאשר אדם אינו במצב לרשום את הדברים או צוואה הדדית אותה עורך זוג יחד וכך מבטיח את מעבר הרכוש במלואו לאחר במקרה של מוות. מעבר לכך מומחיות בנושא נדרשת במצב של התנגדות לצוואה. אמנם לכאורה צוואה נערכה ע"י המצווה כך שיש לקבל את הכתוב בה כפי שהוא, אך ישנם מצבים בהם עולה חשד שהופעל לחץ על המצווה ע"י אחד היורשים לרשום כך ולא אחרת. אז ישנה הזכות להתנגד לצוואה. בכל אלה ועוד מטפל עורך דין מומחה לצוואות.

    עורך דין גם לענייני ירושות

    עורך דין מומחה לצוואות הוא הגורם לפנות אליו גם בכל הקשור לירושה ללא צוואה. צוואה כאמור נועדה למנוע מצב של סכסוך בין יורשים. לכן, כאשר נדרשת חלוקת ירושה ללא צוואה הדבר יכול להעלות ויכוחים. עורך הדין מלווה את המשפחה בכל הנוגע לנושא, החל מהגשת בקשה למימוש צו ירושה דרך ניהול העיזבון עד חלוקתה ועד למציאת פתרונות למחלוקות שמתעוררות. מחלוקת יכולה להתעורר כאשר אדם היה כמו אב לבנה של אשתו מנישואיה הקודמים אך לא היה בקשר עם בנו הביולוגי אך על פי חוק היורש החוקי הוא הבן הביולוגי. בנושאים אלה מלווה עורך דין המומחה בתחום.

    משרד עורכי דין אושרית אלאל מתמחה בדיני צוואות וירושות ומלווה משפחות רבות בנושא רגיש זה ובתקופה רגישה במיוחד בחייהן. מוזמנים ליצור קשר.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support