השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    עורך דין הוצאה לפועל בבאר שבע

    בין אם אדם חייב לכם כסף ולא מחזיר אותו ובין אם אתם אלה שחייבים ומסיבה כלשהי לא  מחזירים את הכסף, סיבה שיכולה להיות גם קשיים אמיתיים להחזירו, לא יהיה לכם מנוס אלא להתנהל מול לשכת ההוצאה לפועל. הוצאה לפועל היא זרוע של רשות האכיפה והגביה של משרד המשפטים והליכים שונים מתנהלים במסגרתה. אופן ההתנהלות הוא קריטי. לכן, בין אם אתם זוכים ובין אם אתם חייבים, כדאי לפנות לעורך דין בתחום כבר מהרגע הראשון: זוכים- עוד לפני הגשת בקשה לפתיחת תיק, וחייבים- מהרגע בו התגלה לכם על פתיחת תיק כנגדכם. אם אתם גרים בדרום ומחפשים עורך דין הוצאה לפועל בבאר שבע, משרד עורכי דין אושרית אלאל הוא הכתובת עבורכם.

    כיצד מעורב עורך דין הוצאה לפועל בבאר שבע בהליכים השונים?

    כאמור, כבר בתחילת ההליכים מול הוצאה לפועל כדאי לפנות אל עורך דין הוצאה לפועל בבאר שבע אם זו לשכת הוצאה לפועל בה מתנהל התיק. כאשר נפתח תיק כנגד חייב ברוב המקרים הוא יקבל מכתב התראה על כך, אלא אם נמצא לנכון לעקל מנכסיו עוד לפני כן. במידה והחוב נראה גבוה מהאמור ניתן בעזרת עורך הדין להגיש התנגדות על כך. לאחר פתיחת הליכים יוטלו איסורים והגבלות כמו יציאה מהארץ, הגבלת חשבון בנק או רישיון נהיגה. גם כאן יכול עורך דין הוצאה לפועל בבאר שבע ובכלל לבקש ולהציג טיעונים מדוע מוצדק לבטל הגבלה מסוימת. עורך הדין יקח חלק בבקשה לאיחוד תיקים אם ישנם כמה או בכניסה להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

    בחירת עורך דין ללא פשרות- צעד חכם ומשמעותי

    כאשר אתם חייבים, וגם בתור זוכים המתמודדים לראשונה עם ההוצאה לפועל, אין ספק שהדבר מלחיץ וכל מה שאתם רוצים הוא עורך דין שייקח מכם את המשא הכבד ויוביל. עדיין חשוב לנהוג בצורה מושכלת ולשים לב היטב את מי אתם בוחרים. אם אתם מתגוררים בדרום, אל תבחרו כל עורך דין להוצאה לפועל בבאר שבע שעליו שמעתם. חשוב להיפגש איתו, לבדוק האם הוצאה לפועל הוא תחום ההתמחות העיקרי שלו, כמה ניסיון יש לו בליווי הליכים מול הוצאה לפועל וכיצד הסתיימו ההליכים מבחינת החייב/ הזוכה.

    משרד עורכי דין אושרית אלאל הוא משרד מוכר באזור הדרום בתחום הוצאה לפועל וחדלות פירעון. הוא מלווה חייבים רבים ונמצא איתם לאורך כל הדרך הלא פשוטה עד לסיום התהליך בהצלחה. מוזמנים ליצור קשר.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support