השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    גירושים בהסכמה עם ילדים

    מעל שליש מהזוגות בעולם המערבי בוחרים בסופו של דבר להתגרש. ככל שהזוג חי חיים משותפים ארוכים יותר, בנה משפחה וגם צבר רכוש משותף, כך הגירושין בצורה מוסכמת ומכובדת יכולים להיות אתגר גדול יותר. עדיין רבים מעדיפים את האופציה של גירושים בהסכמה. במיוחד כשמדובר על גירושים בהסכמה עם ילדים יש לכך ערך רב. גם כך פירוק משפחה הוא קשה לילדים. על אחת כמה וכמה כשהתהליך כרוך בניהול מאבקים בבית המשפט. גירושין בהסכמה משמע קודם כל הגעה להחלטה משותפת על פירוק הנישואין ומתן גט. מעבר לכך הם כוללים גם יצירת הסכם גירושין הקובע את ההמשך מבחינת חלוקת רכוש, הסדרי שהות ומזונות.

    גירושים בהסכמה פעם ילדים- ממה מתחילים?

    השלב הראשון בגירושים בהסכמה עם ילדים ובכלל הוא פתיחות בעניין ודיבור על הנושא. כדי שכל השלבים יתבצעו בהסכמה מלאה שני הצדדים צריכים להגיע מוכנים לעניין וכשהם שלמים לחלוטין עם התהליך. בשלב הבא יש להחליט כיצד מנהלים את הדיונים וההחלטות לגיבוש הסכם הגירושין. אמנם מדובר על גירושין בהסכמה אך עדיין ניתן להגיע להסכמה כשכל צד מיוצג ע"י עורך דין משלו שיחדד את צרכיו  וזכויותיו ויוודא שסעיפי ההסכם הוגנים עבורו. ניתן גם לערוך את ההסכם עם מגשר שהוא עורך דין לענייני משפחה ובעל ניסיון בעריכת הסכם גירושים בהסכמה עם ילדים. ההמלצה והגישה של המדינה בעניין אצל כלל הזוגות המתגרשים היא קודם כל לנסות הליך גישור לפני שנכנסים לדיונים בבית המשפט. לאחר גיבוש הסכם גירושין ישנו דיון ופסיקה בבית המשפט לענייני משפחה כך שההסכם מקבל תוקף משפטי. השלב האחרון בתהליך הוא סידור עניין הגט ברבנות.

    איך לבחור בעורך דין שינהל את התהליך?

    בין אם אתם מעוניינים לעבור גירושים בהסכמה עם ילדים בהליך גישור ובין אם כשכל אחד מיוצג ע"י עורך דין משלו, חשוב לבחור בעורך הדין הנכון והמתאים ביותר. גם מגשר חייב להיות עורך דין לענייני משפחה בעל ניסיון רב. הוא צריך להיות מנוסה בניהול מו"מ והבאת הצדדים לעמק השווה כך שהפשרה תתאים לשני הצדדים. עדיין כל צד אמור לקבל מענה לצרכיו ויכולותיו. חשוב שיהיה חיבור לעורך הדין, שהוא ישרה אווירת ביטחון, אמינות ויוביל את התהליך בנעימות אך עם אסרטיביות.

    משרד עורכי דין אושרית אלאל עוסק בדיני משפחה ובעל ניסיון רב בתחום. המשרד מוביל הליכי גירושין בהסכמה בצורה ממוקדת ונעימה. מוזמנים ליצור קשר.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support