השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    פשיטת רגל – חדלות פרעון

    לעיתים, קשה לנווט במצב הכלכלי הקשה של ימינו. משכנתאות על דירה או על עסק, הוצאות שעולות על ההכנסות ועוד מצבים רבים אחרים מחייבים אותנו בנטילת חובות, שלעיתים עולים על הסכום אותו אנו מסוגלים להחזיר. תהליך של פשיטת רגל – או חדלות פירעון, מהווה דרך מוצא החוצה מהחיים בהם החובות נערמים ומכסים אותנו.

    במסגרת תהליך חדלות פירעון, מטפלים בחייב אשר מעוניין לפרוע את חובו, אך אינו מסוגל כלכלית לבצע זאת. לאחר הגשת הבקשה לחדלות פירעון, נאמין מטעם בית המשפט ינהל את התיק והחייב מקבל הגנה כל תיקי ההוצאה לפועל כנגד החייב יוקפאו עד לסיום ההליך. במידה והחייב יעמוד בהתחייבויותיו במהלך תקופת ההחלמה, יקבל החייב הפטר מחלק אם לא מכל חובותיו על מנת שיוכל לפתוח דף חדש ולחזור לחיים נטולי חובות.

    עורך הדין המטפל בעניין הוא קריטי להצלחת התהליך, שכן, הוא ישכנע עבורכם את בית המשפט שאתם מתנהלים בתום לב, ייצג אתכם מול הנושים ורשויות המיסים ובבית המשפט – ילווה אתכם לאורך כל ההליך לרבות, ליווי לחקירה אצל הנאמן, הגשת דוחות חודשיים, הכנת תצהירים, גם ידאג להקפאת ההליכים נגדכם בהוצאה לפועל. תהליך חדלות הפירעון הוא תהליך ארוך ומייגע מבחינה בירוקרטית, אך עורך הדין המתאים, הבקיא בתחום ועבר תהליכים אלו עם לקוחות קודמים, יוכל ללוות אתכם לכל אורכו, לספק מידע יקר ערך והסברים חשובים, לחסוך זמן מיותר שמתבזבז על ניסיון וטעיה ולעזור בניסיון להפוך את התהליכים לכמה שפחות מתישים.

    משרד עורכי הדין אושרית אלאל מתמחים בפן הפיננסי ומתעסקים בנושאים של פשיטת רגל וחדלות פירעון. המשרד שם דגש על היחס האישי ללקוח והוא מציע, מלבד טיפול מקצועי ומסור, גם שירות לקוחות אדיב ומתחשב, זמינות גבוהה ושקיפות מלאה, ליווי מקיף וסיפוק המעטפת המלאה ללקוח.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support